.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازدیداز پروژه های شاخص کشاورزی مازندران

شمال نیوز: رییس اداره روابط عمومی و سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی مازندران از بازدید مدیرکل حراست وزارت جهاد کشاورزی و هیأت همراه از پروژه های شاخص بخش کشاورزی استان مازندران خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، مهدی خلیلی رییس اداره روابط عمومی و سخنگوی سازمان با اعلام مطلب فوق افزود: به منظور آشنایی با مسایل، مشکلات و توانمندی های بخش کشاورزی مازندران، مهندس طمراسی مدیرکل حراست وزارت جهاد کشاورزی و هیأت همراه از مجتمع پرورش و اصلاح نژاد مرغ لاین آرین بابلکنار، مجتمع دامپروری گودوشان بهنمیر و مجتمع پرورش ماهیان خاویاری چپکرود بازدید و از نزدیک با مسایل، مشکلات،  ظرفیت  ها و توانمندی های پروژه های فوق آشنا شدند.

در این بازدید که عظیمی (رییس سازمان)، برارزاده (مدیر حراست)، عطایی نژاد (مدیر امور طیور)، یداللهی (مدیر امور دام) و ... حضور داشتند، ابتدا از مجتمع پرورش و اصلاح نژاد مرغ لاین آرین که تنها مجتمع پرورش و اصلاح نژاد مرغ لاین در کشور و خاورمیانه و یکی از 7 مرکز پرورش در دنیا می باشد به طور کامل بازدید و در نشستی صمیمی با مدیران این مجتمع، ضمن آشنایی با سابقه و نوع فعالیت این مجتمع، از انتظارات، مشکلات و خواسته های آنان مطلع و بر لزوم پیگیری خواسته های آنان و احداث مجتمع دیگری از پرورش مرغ لاین در کشور تأکید کردند.

در بخش دیگری از برنامه های بازدید، مجتمع دامپروری گودوشان بهنمیر مورد بازدید قرار گرفت و مدیر این مجتمع با توضیحات کاملی از کلیه فعالیت های این واحد و میزان تولید و اشتغال به وجود آمده در این مجتمع، به تولید کود در این مجتمع پرداخته و مواردی را بیان داشتند.

بازدید از مجتمع پرورش ماهیان خاویاری چپکرود جویبار آخرین برنامه این گروه بود که آقای اسلامی مدیر این واحد در خصوص نحوه پرورش و تکثیر ماهیان خاویاری با استفاده از آب دریا، چگونگی مراحل پرورش در استخرهای احداثی، میزان تولید و اشتغال به وجود آمده، بهره مندی از تسهیلات ستاد توسعه کشاورزی و ... توضیحاتی را ارائه و مواردی را جهت استحضار اعضاء بازدیدکننده مطرح و خواستار پیگیری موارد شدند. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.146 seconds.